Tidig dag

Nu har jag nyss kommit hem till Niklas. Vi slutade 13:20. Som sista lektion hade vi Brott och Straff med Göran. Vi delades in i grupper, jag kom med Lollan och Eli, och vi ska ha redovisning + powerpointpresentation om Förintelsen. Jag själv tycker att det är supertråkigt, men men.. Det är bara och jobba på och tänka på betyget och dom 5000:- vi får när vi slutar 3an :)
Nu sitter jag iallafall och pressar farmville (som jag gjort hela dagen typ). Jag har precis planterat lite jordgubbar som är klara klockan 6 ikväll. Höhö :P

Juste, golfen är hittad! Den stod bakom Stinsen i Rimbo. Vet inte vem som tog den, men det var väl någon fattig idiot som inte har råd att köpa egen bil. Tur att den är hittad iallafall!

Nu ska jag fortsätta pressa farmville,
Hej och hå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0