Sugen!

Jag har nyss kommit hem från en springtur. Jag tog en runda på 3 km i snabb takt, det tog väl ungefär 12-13 minuter. Vi ska ju springa 8 km den här helgen, så jag tänkte springa 3 km fredag, lördag och söndag.

Sugen?
Ja, jag är riktigt sugen på att dra ut ikväll. Först ville inte Niklas gå ut, men nu vill han gå ut. Det är ju lixom nu när jag har matchledigt som jag vill passa på att gå ut och träffa folk! Får snacka med grabben när han kommer hem, så vi får se hur det blir :)



Nu ska jag titta till min farm tänkte jag,
Ha en bra kväll allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Sally Looooooooo

Heeeeej! jag hade glömt bort det "smeknamnet" xD fuul bild på mig btw :P

2009-10-30 @ 21:44:21
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0