Snabb hemvända

Igår var det ju som sagt match. Vi mötte Lugi, som vi tidigare mött i år på en cup på Åland. Resultatet blev då 17-35 (eller något sånt), till Lugis fördel. Igår spelade vi så himla mycket bättre. I halvtid låg vi under med 8 bollar, men ett tag ledde vi med 6-4(!).
I andra halvlek spelade vi upp oss, och vi spelade lika (i andra halvlek alltså). Så matchen slutade 27-35 och vi var supernöjda! Om jag skulle spelat i Lugi skulle jag inte vara nöjd, dom borde kört över oss egentligen, om man tänker på att dom är tippade 4a.
Skitsamma!

Idag har jag jobbat. Henkan hämtade mig 07:04 ungefär och då drog vi iväg till Järnia och hämtade lite prylar innan vi åkte vidare till Grind där vi ska vara under veckan. Vi började med att använda en spikroller (eller var det nu hette), för att göra hål i alla gamla tapeter, för att redan rolla på lim och spruta på vatten, och sen täcka hela väggen med plast.
Vid 12 åkte vi hem till Henkan och åt lunch. Hans sambo var hemma, så vi fick sällskap till lunchen. Dom bjöd på havrebollar som dom hade köpt från marknaden som var jättegoda!
Sen åkte vi tillbaka och började riva ner tapeterna i ett rum, och sen slutade vi vid 5. Drygt att sluta så sent, men jag hoppas det lönar sig i slutändan, på ett eller annat sätt.

Nu sitter jag och Niklas hemma i Edsbro och ska hämta lite kläder. Ingen är hemma här, har faktiskt ingen aning om vart alla är. Men skitsamma, vi ska röra oss tillbaka till Norrtälje nu.

Kan ju också skriva att jag gått och blivit sjuk. Har fått ont i halsen som jag hade förra året, och då var jag sjuk en hel månad. Så jag hoppas verkligen inte att det blir samma sak nu.

Ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0