Sjuklingen

Hemma och är sjuk idag igen. Fy bubblan för att vara sjuk.. Menmen, jag gör allt jag kan för att bli frisk igen.
Vi vaknade vid halv 9 imorse, låg kvar en stund i sängen och glodde lite på datorn. Sen gick jag upp och åt frukost och kollade på Quizzo. Helt värdelöst program, precis som alla andra sådana program. Fick iallafall se en kille som gissade på ett ord och vann 2000:-, kul för han!

Idag blir det nog till att ligga hemma och kolla på film och ta det lugnt bara, innan vi åker tillbaka till Norrtälje. Då ska jag iallafall gå och kolla på träningen. Det kan ju alltid vara bra ifall dom börjar med några nya kombinationer eller något, så man har en aning om vad som händer sen när man står på banan igen.

Efter träningen ska jag först kolla på Bonde söker fru klockan 20:00, och efter det Grey's Anatomy 21:00.
Så ser min dag ut,
Ha det bra ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0