Senaste nytt

Töntig rubrik, jag vet!

Igår tapetserade vi i Edsbro hela dagen. Det gick riktigt bra faktiskt, och kul är det oxå.
Efter jobbet åkte jag hem och lagade mat till mig och Niklas. Det blev pyttipanna alá Ida. Det blev godare än jag trodde att det skulle bli.
Efter maten gick jag lämnade filmen som vi hyrde i söndags, och sen bar det av till träning. Träningen gick bra och det var rätt kul också.
När jag kom hem efter träningen stoppade jag i mig två mackor och lite varm o'boy. Mums!

Idag har vi målat snickerier här i Norrtälje, och imorgon blir jag hämtad halv 7. då ska vi till Edsbro och tapetsera igen.

Nu ska Niklas få sitta här, sen ska vi åka tillbaka till Norrtälje och handla.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie♥

hej, fin blogg du har :D



Svara gärna på dagens fråga !

KRAM

2009-10-08 @ 16:05:55
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0