Orientering?

Helluuuj!
Idag åkte jag och Elin bil in till skolan. Alla rutor var helt isiga, så jag satt på bilen 10 minuter innan vi åkte och då var all is borta sen. Weey!
I skolan hade vi först samhällskunskap med Göran. Min grupp fortsatte med förintelsen och det gick väl bra. Sen hade vi idrott och då srpang vi runt och irrade i skogen och letade kontroller. Vi hittade 7 stycken.
Efter det åkte vi upp till donken och käkade. Gott gott!
Sista lektionen hade vi ARL och då pratade vi bara om budget och räntor och sånt där skit. Sen slutade vi 13:50.
Nu sitter jag hemma och har precis tagit ur diskmaskinen och gett Felix mat. Tänkte pressa lite farmville nu, och ikväll kanske jag tar en springtur om jag orkar. Känns som att jag egentligen skulle behöva vila från det, så vi får se hur det blir med den saken.

Jag ska lägga in en kul bild här på bloggen sen, på en sopig parkering av Pulli :P
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, parkeringen va ju inte sopping, den var välplanerad:P ! <3

2009-10-20 @ 17:04:40
Postat av: Anonym

* Soppig

2009-10-20 @ 17:05:37
Postat av: Emma

Haha, parkeningen va ju inte soppig, den va välplanerad! :p <3

2009-10-20 @ 17:06:59
Postat av: Emma

haha,ojjsan vad de blev många komentarer av mig nu, men de är tomas dator som e knäpp :P

2009-10-20 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0