Ny design, igen..

Ja, som ni ser så blev vet en ny design nu igen. Jag tröttnade på att vara Green Peace så nu blev det en enkel bara för att få lite förändring. Och ÄNTLIGEN fick jag texten i menyn att ändra färg. Har haft ett himlans problem med det alltså.

Jag har fått läsa Elins uppsats nyss. Den var riktigt bra faktiskt! Hon skrev om hur hon skulle ändra lagen om 20-årsgräns på systembolaget. Den skulle säkert kunna gå igenom om det var på riktigt tror jag.

Innan vi åt middag så gick jag ut och sprang. Creed till mig! Det blev ingen lång runda, men jag sprang i högt tempo så det borde räcka.

Nu blir det till att sitta här hela kvällen lång och slöa. Vi har cola och fanta som väntar ute på altan, haha! Jag längtar typ tills att få känna colan och fantan rinna ner i halsen på mig. Gud så gott det är! :P


SER DET INTE RIKTIGT GOTT UT ?!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0