Morning!

Idag vaknade jag vid 8 och var pigg, men jag låg ändå kvar under täcket och försökte somna om, och jag lyckades väl halvt för nästa gång jag kollade på klockan var den 09:18, och då beslutade jag mig för att gå upp och inte slösa bort mer tid i sängen när det finns så mycket annat man kan göra.
Jag har precis ätit frukost och borstat tänderna. När jag loggade in på min blogg så kollade jag gårdagens statistik, och då hade jag 50 besökare och 105 sidvisningar. Det är inte illa det måste jag säga! Lite stolt måste man ju få vara..

Idag ska jag iallafall hjälpa pappa med att lägga trallvirket som vi har hemma, och sen ska vi åka till min kusin Katrin som fyller 28 år, och efter det så har jag samling klockan 3. Då ska vi äta med laget. Klockan 4 har herrarna match mot Irsta, och klockan 6 har vi match mot Lugi. Jag är taggad till 1000 (!) och börjar redan känna fjärilar i magen.
Det kommer bli en tuff match, men det är jag beredd på. Dom har, som jag har skrivit tidigare, väldigt stora och tunga spelare. Dom är säkert 20-30 centimeter längre än mig och väger minst 20 kilo mer än mig. Förstår ni hur stora dom är då? Vi brukar jämföra Patrik, våran tränare, med spelare som vi ska möta. Patrik är ju väldigt lång, säkert 190-195, och vi brukar få hoppa och skjuta över honom ibland för att se hur det känns att möta dom där extremt stora tjejerna vi möter i matcherna.

Sak samma. Nu ska jag gå och klä på mig lite andra kläder tror jag, och sen ska jag gå ut till pappsen. Mitt rum ser dock ut som ett bombnedslag, så jag skulle behöva städa upp där lite senare innan jag packar ihop grejerna som jag ska ha i veckan. Vi har ju praktik en vecka till, så vi sover i lägenheten nu också. Gud så skönt att det är sista veckan!

Ha en bra dag alla, och hoppas ni håller tummarna för oss Rimbobrudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0