Krock (?!)

Idag har jag varit hemma från jobbet. Jag mådde piss imorse när jag vaknade. Halsen gjorde ont och jag var helt
tjock i snoken. Usch säger jag bara.. Så jag somnade om och vaknade efter 10, då gick jag upp och åt
frukost och sen gick jag och la mig och kollade på en film, The Reader. Den handlade om en 15 årig kille som
träffar en 30+ tjej och dom blir typ kära. Den var rätt bra, men lite hemsk. Efter det åt jag lunch, och sen
kollade jag på Baksmällan. Kul film faktiskt!
Klockan 4 hade jag tid hos naprapaten. Det gick bra och jag ska dit på torsdag igen. Jag fick ett egengjort
recept på något som är bra för imunförsvaret. Lime, ingefära, vitlök och honung i varmt vatten. Så det tänkte jag
testa ikväll. Han sa att det inte skulle vara så gott..
Vi kom nyss hem till Edsbro. Jag ska ju inte jobba imorgon, och Niklas fick ledigt så vi åkte hit och sover här inatt. På vägen hit så höll vi på att krocka med en älg. Det stod precis vid vägkanten, och halvlysena på bilen vi åkte är värdelös, så vi såg den inte förens vi var precis bredvid det typ. Jätteläskigt!

Nu ska vi kolla på tv och bara ta det lugnt
Ha det bra!


Juste, jag kan ju berätta att Johanna Jansson klarade körkortet idag, stort grattis till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0