Kanelbullar

Idag vaknade jag 09:22 av att någonting brummade. Det lät som att det stod en bil utanför fönstret, så jag gick upp ur sängen och kollade. Det var bara en lastbil som stod vid pizzerian, så jag kunde lägga mig och snooza en stund till.

Nu står Niklas och Frida vid spisen. Vi håller på att baka kanelbullar. Niklas var sugen på att göra något, så det blev kanelbullar.

Jag hade planerat att gå ut ikväll, eftersom det är matchledigt i helgen, så jag måste ju passa på att komma ut och träffa folk när jag kan och får. Men det blir nog inget ikväll.. Så jag får vänta tills nästa fredag när jag ska ut med Repan och resten av målarna! Ska bli kul.

Nu ska jag kolla recept,
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0