Jag blir tokig

Jag hade planerat min kväll. Jag hade planerat att gå till naprapaten klockan 4, det gjorde jag och det gick bra. Jag hade planerat att äta efter naprapaten och sen vänta tills träningen skulle börja, det gjorde jag och jag åt pyttipanna. Jag hade planerat att träna från 18:30-20:00, det gjorde jag och jag tyckte att det var en rätt seg träning men annars var den OK. Jag hade planerat att ta bilen till Färsna och heja på Niklas för han var där och åt tacos med sin familj och två andra familjer, jag kom aldrig till Färsna.
När jag kör iväg från Sportcentrum märker jag är vindrutetorkarna är jättesega, och jag märker att radion inte fungerar, och jag märker även att värmen och fläkten inte fungerar. Jag struntade i det och fortsatte iväg mot Färsna. När jag svänger av mot Färsna märker jag att inte lysena heller fungerar. Så jag får stanna precis på infaret för jag ser ju inte ett smack. Sen ringer jag Niklas, Stefan och pappa. Stefan säger att han kommer in till Norrtälje och kollar på bilen. Pappa säger att jag ska ringa Stefan. Niklas och alla andra som var på Färsna kommr ner och kollar på bilen och trixar med startkablar. Bilen går igång men sen när dom tar bort startkablarna så dör bilen.
Vi bogserade iallafall bilen hem till Niklas, och Stefan kom dit. Han fick byta fläktrem och sen fungerade bilen som vanligt.

Jag skäms.
Jag skäms för att det inte är första gången det händer mig när det gäller något med bilar.
Jag skäms för att folk som jag knappt känner får stå och glo på bilen och fixa och bogsera och jag känner mig så jävla dum.
Och det jag skäms mest över är att Stefan får vara som en jävla dagispappa för mig. Det känns som att jag ringer jämt och ständigt och han får komma ochf fixa med hans egna bilar som jag kör.

Fyfan.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0