I don't wanna be like you

Vi har nyss kommit hem. Den så kallade hemlisen som vi skulle fixa idag är gjort. Niklas har köpt ny mobil, en HTC Touch Diamond 2. Den är rätt cool faktiskt!
Efter att vi hade varit på Elgiganten och hämtat Niklas mobil, åkte vi till Thun's. Niklas köpte ett par snygga jeans och jag köpte ett par gråa knästrumpor. Jag köpte ett par där förra året men dom är spårlöst borta. Jag hittade även ett par snygga converseskor som jag vill ha, kostade bara 550:-. Men jag känner att jag måste ta det lugnt med mitt handlande just nu. Har ett paket som är påväg hit som kostar 387:- dessutom.
Skitsamma!

Nu ska vi äta något, är lite småhungriga faktiskt.
HAVE A NICE DAY!

Kommentarer
Postat av: salina.

finns det converse på thun's? :o

2009-10-30 @ 11:01:00
URL: http://saliinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh no.. hoppas dom har börjat förstå att HTC touch daimond är skit dålig så att den här är bättre. lycka till med mobilen ;)

2009-10-31 @ 09:28:39
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0