Höstlov

Den här veckan är det höstlov. Jag hade ju tänkt jobba, men kunde tyvärr inte göra det. Niklas jobbar den här veckan, men är ledig på torsdag, för då ska vi göra en hemlis ;) Egentligen inte så kul hemlis, men det förblir en hemlis tills torsdag iallafall :P
Jag har jätteont i knät sen matchen igår. Jag ställde mig i vägen för en kant som skulle hoppa in och skjuta, och hon hoppade rakt in i mig och dom fick straff. Mitt knä slog i hennes knä och sen fick jag en smäll på kinden också. Hon blev liggandes kvar på marken och hade ont, rätt åt henne. Jag kände inte något just då, men nu har jag jätteont. Skitsamma, jag kan gå iallafall.

Nu ska jag gå och äta frukost. Sen ska jag väcka min bror och försöka få honom att hjälpa mig att städa hela huset. Om jag ska säga vad jag tror, så kommer han inte hjälpa mig. Möjligtvis kanske han tar disken, sen kommer han gå ut och leka med Kim.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0