HALLÅJ

Det gick inte så bra för Team Rimbo på matchen mot Vassunda. Det slutade 23 lika. Otur, men det är bara att kämpa på :)
Niklas har nyss åkt iväg till Norrtälje. Han ska vara med Max och några andra ikväll och kolla på fotboll på Pubhörnet eller Trädgårn, men jag kände att hur skulle det se ut med en elitspelare på krogen dagen innan match.. Folk skulle nog börja fundera lite. Jag hade ju inte behövt dricka någon alkohol, men hur ska alla veta att jag inte gör det. Skit samma, jag stannade hemma iallafall. Jag är ändå inte intresserad av att kolla på fotboll, jag tycker att det är supertråkigt.
Vi väntar på mat här hemma, och jag funderar på att ta en springtur. Egentligen ska jag inte ens fundera på saken, jag SKA bara göra det. Det är min plikt, kan man säga.. Jag sprang inget igår, så jag måste ut och springa idag. Konditionen behöver jag och mina lagkamrater mer än någonsin!
Senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl troligtvis sitta framför tvn med min älskade familj. Vet dock inte om det går något bra på tv ikväll, men det visar sig.











Det går bra för oss ute på tomten kan jag tillägga. Vi har kommit längre än på bilderna. Vi har kommit så långt att vi just nu kan börja lägga trallen (golvet). Men vi har inte tillräckligt med trall, måste köpa 300 meter till. Men jag tror att vi hinner lägga klart det vi har här hemma ikväll iallafall. Mycket trevligt!

Nu ska jag försöka springa ut i skogen en snabbis. Att ta en snabblöpning måste ju vara bra? Om vi säger att jag springer 2 kilometer väldigt snabbt och får upp hög puls så måste det ju vara bra. Det tror jag iallafall!

HEJSVEJS ALLA SÖTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0