Gustafsvik

Idag var vi i Örebro och badade på Gustafsviks badhus. Vi var där med moster, Sebastian och Engla. Det var faktiskt jätteroligt! Vi åkte massa kanor och badade i vågor. Fast jag skrapade typ upp knät lite första åket i Vildforsen. Den var typ helt galen. Man åkte nästan in med huvudet i väggen och sen åkte man ner under vattnet, samtidigt som man fick folk över sig så att man inte kom upp. Jätteläskigt. Så jag åkte bara den en gång.
Men det blev en lyckad dag trots allt!

Frida precis åkt hem. Hon, jag och Niklas har kollat på The last house on the left och ätit chips, gurka och morötter med dipp. Den filmen var riktigt bra!

Nu ska jag sova,
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0