GSI

Nu har jag och Niklas nyss kollat på Johan Falk GSI. Den var riktigt bra faktiskt och vi har laddat hem tre stycken till Johan Falk filmer som vi ska kolla på någon annan gång.
Just nu håller vi på att laga mat här hemma i Edsbro. Det blir det vanliga, köttbullar och makaroner. Mums! Efter maten ska vi åka till Norrtälje. Jag ska gå och kolla på träningen och sen hem och kolla på tv. Till tvn blir det glass med fruktcoktail. Ännu mer MUMS!
Imorgon får vi se om jag jobbar. Som jag känner mig just nu känns det bäst att jag stannar hemma. Halsen har blivit bättre, men nästäppan gör att jag blir så himla trött och blir helt down in the head typ.

Hoppas ni andra i laget håller er friska så vi kan spöa BK Heid på lördag, det skulle kännas så jävla SMUTT!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0