Förintelsen

Vi har just nu Samhällskunskap. Min grupp håller på med Förintelsen. Jag har under den här lektionen gjort en powerpointpresentation, och dom andra två i min grupp har inte gjort ett skit! Fattar ni hur lack jag är eller. Och förra lektionen, och lektionen innan det letade jag upp och skrev upp all jävla fakta våran grupp har. Okej, den ena i min grupp skrev en halv A4. Resten har fan jag gjort. BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Nu har vi lunch snart, och efter den lär vi sätta oss här till svenskan börjar och spela farmville ;) Det är våran underhållning vi gör på våra raster här på bygg.

Hejsvejs smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: allt om sex

Hej! nu har jag startat en ny blogg där alla är välkomna att läsa och komma med kommentarer, kritik och åsikter! titta in på www.seexbloggen.blogg.se

Tack på förhand!

2009-10-23 @ 11:35:23
URL: http://seexbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0