Avant

Igår kom min mp3. Det var rätt dålig grafik, eller upplösning, men det var bra ljud i den så jag är fortfarande nöjd.
Jag har nyss lagt in musik på den och nu sitter jag och fixar lite på min farm, hehe. Niklas sitter bredvid och spelar NHL och Kim och Daniel sitter och bråkar.
Klockan 3 ska jag och Niklas åka till Norrtälje. Jag ska till naprapaten klockan 4 och Niklas ska äta tacos med några, och sen har jag träning vid halv 7 tror jag. Fast jag vet inte om vi har fys innan eller efter.. Något jag måste ta reda på!

Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt. Typ städa mitt rum.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: fnistra

Vilken naprapat går du till? Är hon/han duktig?

2009-10-28 @ 14:54:58
Postat av: Ida

Naprapatlandslaget.

Vem är du?

2009-10-28 @ 22:16:57
URL: http://idarosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0