Äntligen fredag

Hej!

Den här veckan har gått väldans fort tycker jag. Vi har målat snickerier, tak och tapetserat. Allt har gått bra men det är skönt med fredag idag måste jag säga.
Idag slutade vi vid 10, så jag kom hem vid 11 och kvart över 12 åkte jag och Niklas hem till Edsbro. Så nu sitter vi här och gör ingenting.
Jag har varit hos naprapaten två gånger den här veckan. Jag har fått lite nya övningar av honom så nu har jag införskaffat mig en pilatesboll, eller hur det nu stavas. Igår när jag var där så satt han nålar i min rygg. Jag trodde att det skulle göra jätteont med det kändes knappt.

Ikväll är det Idol. Hoppas att Eddie eller Camilla åker ut. Ingen av dom är speciellt bra tycker jag.
På söndag har vi match mot Lugi 18:00 i Norrtälje. Dom har tre stycken väldigt stora spelare på 9 meter, så det kommer bli en tugg match känner jag. Vi mötte ju dom på Åland och då förlorade vi med 15 bollar.

Juste, jag kan ju berätta att golfen som jag fick låna av Stefan blev snodd natten mellan måndag och tisdag. Så om ni ser en Golf 2a MAF-996 så är den stulen. Fan va sur jag blev när jag såg att den inte stod på parkeringen.

Aja, nu ska jag försöka komma in på Facebook som inte verkar vilja fungera.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0