-Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Precis, det går bra nu! Ni får tycka att jag är töntig, men det är såklart farmville jag pratar om :P Jag gick just upp till level 11 (vilket inte är värsta grejen), men jag har också fått ut alla mina gifts så nu har jag massor med djur på min farm, och mycket pengar har jag också.

Jag sitter iallafall och kollar på tv med Elin, desperata hemmafruar. Jag kan inte stava det på engelska, så jag skriver på svenska istället :P
Niklas är och kollar på hockey i Norrtälje med Frida och Matilda och kommer hem om en halvtimme typ. Jag tycker att det är dötrist att kolla på hockey + att jag redan är lite förkyld så jag stannar hellre hemma än att sitta där och frysa och bli ännu mer förkyld. BRA VAL IDA!

Imorgon börjar vi 10:10, då har vi BAT med Anders. Vi brukar mestadels snacka igenom dom lektionerna så det är rätt lugnt. Sen ska jag gå på Bobbens handboll och sen är det två lektioner ARL och sen slutar jag 15:10. Träning på kvällen, 19:20-21:30.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0