Uppe med tuppen

Uppe med tuppen kan man lugnt säga.
Jag skrev ju igår att jag blev utan min älskling. Icke sa Nicke. I natt kvart över 3 kom Niklas och Matilda instormande i mitt rum och alkoholen osade i rummet. Båda kröp ner i sängen på varsin sida om mig. Vi snackade en stund, sen somnade både Niklas och Matilda, och inte långt efter det började båda snarka. Kunde jag sova? Nej.. Så jag gick in och la mig i Elins säng och slocknade direkt.
Kvart i 8 ringde alarmet. Jag gick upp och klädde på mig och sen åkte jag hem till Pi och Malin och hämtade dom och deras två polare. Jag fick skjutsa dom i Pi's bil, en stor king cab. Jätteläskigt att köra, jag är ju van vid små bilar. Så nu har jag fått låna hans bil under hela dagen till jag ska hämta dom vid halv 4 ungefär.

Jag behövde inte skjutsa Daniel idag, pappa gjorde det istället. Så nu ska jag och Niklas snart åka in till Norrtälje och fixa lite saker, och sen ska vi till Rimbo och kolla på b-lagets match. Jag har bara sett en b-lagsmatch hittills så det ska bli kul att kolla faktiskt.

Nu ska jag kolla facebook och annat,
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sally

Sv: bilderna är ganska dyra :S För tio bilder kostar det 1650.. och för två kostar det 550 tror jag.. Och ja det blir den 21:a :D:D Det kommer bli kul. Längtar!!!

2009-11-14 @ 15:27:28
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0