Torsdag

Jag slutade halv 12 idag. Riktigt skönt! Så jag smsade Matilda och frågade om hon kunde komma och hämta mig i ununge, och det kunde hon. Så jag var hemma vid 1. Inte varje dag!
Har iallafall suttit och glott runt på datorn sen jag kom hem ungefär. Sen var Matilda hit en sväng också och var social. Nu har hon åkt hem för att käka.
Maten står på bordet här. Pyttipanna blir det.

Kan ju meddela att jag har jobb efter 3an. Jag är hur glad som helst att jag inte behöver ringa runt och fixa och dona själv. Min lärare hade kommit i kontakt med någon firma i Täby som ville ha en. Och då tänkte min lärare på mig. Så efter nyår ska jag börja praktisera där och kolla om jag trivs, och om jag trivs har jag jobb direkt efter att jag tagit studenten. Tack Anders!

Ikväll är det träning. 19:00-20:30. Jag är jättetrött så egentligen har jag ingen lust. Men jag måste. Träning ger färdighet.
När jag kommer hem sätter jag mig vid datorn en stund och sen blir det sängen. Niklas kommer lite senare hit också. Han har åkt Ålandsbåten idag med Mårten och Max.

Längtar tills imorgon. Först ska jag, Repan, Emma och Pulli gå ut och äta pizza. Micke och Mathilda kanske följer med också, om dom vill det. Sen vet jag inte om Niklas hakar på, för han ska till Denice på hennes 17-årsfest.
Efter pizzan ska vi kolla på Idol och mysa, och efter det drar vi till Mobergs. Kommer bli jättekul!
Vet fortfarande inte om jag har träning imorgon, men om jag har det så blir det ingen pizza för min del. Träning kommer före allt! (nästan iallafall)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0