Tidigt idag igen och massa näsblod

Idag fick jag sluta tidigt igen. Kom hem vid kvart i 1 men då låg Niklas med datorn och kollade på film, så jag kunde inte skriva då.
Vi åkte iallafall till Arninge imorse. Jag fick måla alla fönster och sen spackla lite. Sen åt vi halv 11, och när vi hade ätit klart och sitter och pratar lite, så känner jag att det börjar rinna ur näsan, så jag känner efter med fingret och får blod på fingret. Så jag frågade Henkan om han hade något papper och höll för näsan. Han hade inget papper, så vi gick ut och kollade i bilen. Och grejen är att det inte finns någon toalett på jobbet vi är på i Arninge, så det finns inget papper eller någonting där. Och i bilen fanns det inte heller något. Så Henkan springer iväg till någon firma och hämtar papper där. Medans han gör det så ställer jag mig vid en vattenkran och fräser ur näsan. Inte så fräscht kanske, men det gjorde jag iallafall. Sen kom Henkan med massor med papper.
Sen tog vi bilen och åkte till Norrtälje. Vi åkte till det rosa huset. Jag slipade och Henkan spacklade, eftersom att jag spacklade igår så fick Henkan spackla idag.
Sen åkte vi till Super-grund och målade på ett badrum där. Och sen fick jag sluta för det fanns inget mer jobb. Jäääätteskönt!

Ikväll är det träning 19:00-20:30, och imorgon blir jag hämtad 06:30 så det blir sängen tidigt ikväll.

Hejhopphejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0