Spårvägen

Vi hade match igår. Det gick bra, men dåligt. Vi förlorade med 9 bollar tror jag. Vi spelade faktiskt riktigt bra! Men stundtals spelade vi riktigt dåligt..
Jag gjorde tre mål, och jag missade tre skott. Så jag var 50%. Missade två frilägen på kontring så det blev jag missnöjd med min insats bara för dom skotten jag missade. Men jag borde vara nöjd!

Skitsamma. Nu sitter jag i skolan och spelar farmville. Vi har svenska men våran lärare är på studiebesök så vi har ingen lärare. Min grupp är klara så vi behöver inte göra något. Och i vi är bara 6 stycken här. Undra vart dom andra är ...?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: angelica

ni tar dom nästa gång :)

2009-11-05 @ 15:55:05
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0