Sovmorgon

Igårkväll gjorde jag en impulsiv grej, som Matilda skulle kunna göra. Jag åkte in till Norrtälje och överaskade Niklas vid 10 på kvällen.

Idag har jag sovmorgon, men jag sitter i skolan just nu. Jag hade ändå inget att göra i lägenheten så jag åkte till skolan och nu sitter jag här. Jag börjar om 20 minuter ungefär.

Match idag då. Spårvägen. Jävligt sugen på revansch måste jag säga! Jag tror att vi kan ta dom, om vi bara får stopp på deras två gammeltackor som väger 100kg. Det tror jag.
Halv 4 är det samling och klockan 19:00 börjar matchen i Brännkyrkohallen! (eller vad den nu hette?)

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för lägenhet du pratar om hela tiden? är det din lägenhet? din pojkväns?

2009-11-04 @ 18:48:16
Postat av: Lollan

hallåååå idaaa! :D

2009-11-04 @ 21:24:28
URL: http://llaw.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är min pojkväns pappas lägenhet. Men dom har släppt den så vi kommer inte att kunna vara där efter nyår, lite trist.

Skriv ditt namn nästa gång ;)

2009-11-05 @ 09:12:37
URL: http://idarosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0