Skola

Sitter och äter frukost just nu. Känner mig lite stressad... Måste gå till bussen om 25 minuter ungefär och Niklas ligger fortfarande i sängen.
Två redovisningar idag. Svenskan är jag inge orolig för. Då är jag ju med Emma och Pulli och vi har jobbat riktigt bra och vet precis vad vi ska säga. Samhällen är det värre med. Då har jag gjort i princip allting och vi har inte delat upp vad vi ska säga eftersom dom andra inte visat sig så bra. Så vi får se hur det går!

Ha en toppen dag!

Grattis Denice Axelsson och Mårten Bergen!


Kommentarer
Postat av: denice

Tack så hemskt mycket, jag såg det nu! ;D gud vad förvånad jag blev att du hade skrivit det ;D

2009-11-11 @ 20:31:57
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0