My day today

Som sagt så åkte vi äckelvolvon till skolan imorse. Eller först åkte vi till lägenheten, sen till Nånö och lämnade bilen och sen tog vi bussen till skolan. Bilen går inte att låsa så Niklas vill inte ha den stående vid skolan.
Som första lektion hade jag svenska. Dötråkigt, vi håller på med Bellman och det kan vara det tråkigaste jag gjort. Sen hade vi BAT med Anders, och det är alltid lika slappt och bra. Vi fick sluta tidigt också så det tackar vi för!
Sen hade vi sista lektionen med Göran. Det var meningen att vi skulle sluta 13:20 idag, det står så på schemat. Men vi var tvungna att kolla på Blood Diamond som var 2 timmar och 10 minuter lång så vi var kvar i skolan till 14:40 ungefär. Den filmen är faktiskt riktigt bra!
När vi slutade gick jag till bussen med Repan och nu sitter jag hemma och väntar på mat. Niklas är i Norrtälje och fixar däck till sin bil...

Ikväll ska vi fira mamma. Jag vågar fortfarande inte skriva vad hon ska få ifall hon sitter på jobbet och smygläser bloggen. Så det får ni veta en annan gång!

Det där med dagens uppskattning som jag snackade om imorse.. Vet inte riktigt hur jag ska göra det. Men idag går Dagens uppskattning till Mia för att hon fixade datorer och klassrum till oss när hon egentligen hade lunch. Det var väldigt snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0