Mobilt bredband

Idag när jag och Niklas åkte ifrån Nånö, så kom vi på att Edd hade uppkörning. Så vi bestämde oss för att åka och tanka, sen hämta Max och sen åka ner till hamnen där uppkörningen avslutas.
När Edd kom tillbaka så hoppade han ur bilen och jublade typ. Sen fick han köra swiften till Max. Han var jättenervös :P Haha.
Sen åkte vi och hämtade Martin och sen lämnade vi Max och Martin vid busstationen.
Jag, Niklas och Edd åkte vidare till Gabriel och sen åkte jag och Niklas hem och åt fiskbullar med potatis. Mums! Sen började vi prata om internet och sånt där. Då sa Niklas att man kan köpa på Elgiganten och bara betala för det man surfar. Så vi åkte till Elgiganten och köpte ett mobilt bredband för 399:-. Nice nice! Så nu sitter vi i lägenheten och luffar.

Ikväll blir det mys framför tvn. Jag har ju ingen träning, och det är skönt.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0