Min moster har sagt att man ska se till att alltid vara den som älskar minst

Det är så konstigt. Varje gång Niklas inte är här med mig så saknar jag honom. Jag vet inte vad han gör just nu, men för en timme sen spelade han något spel med Olsson, Mange och Martin, och han hade börjat bli lite småfull.
Och jag har bestämt att jag inte ska ringa ikväll. Jag ska inte ringa och störa och säga att jag saknar honom och är orolig och blablabla.
Jag är jämt orolig för honom. Så fort han inte hör av sig när han är med sina kompisar, så fort han är ute med bilen, så fort han inte är där jag är. Jag tänker alltid "tänk om han krockat, tänk om han blivit nedslagen". Hur ska jag bli med mina egna barn egentligen?! Herre min gud.. Jag måste lugna ner mig tror jag. Jag är inne i någon konstig period där jag oroar mig för allt möjligt.
Hur som helst.

Sitter just nu och väntar på att Idol ska börja, och på att mina ghostchilis ska bli klara på farmville. Kan ju också skriva att jag har expandad min farm till 22x22. Så nu är den större och finare :) Tyck att jag är en tönt som spelar farmville, men ni som inte har testat har missat något. Om ni provar så kommer ni sitta fast i farmvilleträsket, för det var precis vad jag gjorde!

Uppstigning 04:10 imorgon. 04:10. Helt sjukt egentligen! Som jag skrev till Alex på facebook, tänk om alla bra lag fanns här uppe istället. Typ enköping, tumba, skånela, ceres, tyresö. Hur skönt skulle inte det vara att slippa alla dessa göteborg och skåneresor?


Kommentarer
Postat av: robinho

det är nog många som tänker sådär :) lycka till i gbg nu! :D

2009-11-28 @ 07:58:44
URL: http://digit.blogg.se/
Postat av: lover

asså jag blir inte nedslagen förstår du väl ;)

2009-11-28 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0