Lääängtar

Det blev en löprunda på 3 kilometer idag, och gissa vem jag fick med mig ut i spåret? Niklas! Jag hade ju tänkt ta tid på hur lång tid det tog idag igen, men så blev det inte. Eller i 3 minuter hade jag tid, sen stannade Niklas och sa att det var något i skogen, så då gick vi och kollade och jag glömde stänga av tiden. Så det sket sig! Jobbigt var det iallafall. Niklas körde bara ett varv, sen körde han intervaller i uppförsbacke medans jag tog två varv. Jag skulle nog också behöva lite intervallträning i uppförsbacke. Får ta tag i det helt enkelt!

Nu har vi precis varit nere på Ica. Niklas köpte dom nya OLW chipsen, så vi smakade på dom. Vi tyckte inte att det var så stor skillnad. Så det blev nästan en besvikelse, men goda var dom iallafall.

Nu ska jag kolla lite på datorn, sen vet jag inte vad som händer.
Imorgon är det skola igen, trååååk. Men hellre det än praktik just nu känner jag.

Ha det bra HEJ!

Kommentarer
Postat av: denice

Okej! ;) vad trevligt, riktigt fin var den iaf, ha så kul! ;D

2009-11-04 @ 16:25:22
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0