Kung för en dag

Idag kände jag mig som en kung när jag körde runt i Pi's bil. Den var så himla stor! Men det gick bra ändå, och det var kul.
Jag och Niklas åkte iallafall och städade i lägenheten, och sen åkte vi och kollade på en halvlek på b-lagsmatchen. Kul att se :) När vi kom hem åkte jag och hämtade Pi och Malin, och sen stannade jag och drack te och åt godis i typ en och en halv timme. Det var trevligt! Som tack för hjälpen fick jag 95:- och tre presentkort till Ålandsbåten. Så snart får man bära sig av på en boattrip antar jag.

Nu sitter jag och väntar på mat iallafall. Tacos blir det och kvällens kockar är Daniel och Niklas. Hoppas det blir gott :)

Ikväll kommer nog M&F hit och myser. Vi ska kolla film och sånt där.
Ni får ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0