Känns dåligt

Jag gick upp 06:25 imorse. Jag åt frukost och klädde på mig, sa hejdå till Niklas och åkte iväg till jobbet. Jag jobbade i kanske 2 timmar, sen började jag känna magen. Och det finns ingen toalett där vi jobbar så man får ju typ panik! Men jag jobbade på, tills jag kände att jag började bli lite smått skakis i armarna när jag rollade väggarna, och skakis i benen när jag skulle upp på bocken. Och sen kändes det nästan som att jag skulle svimma en gång. Så då tänkte jag att nej, jag har inte betalt för det här, och mår inte jättebra, så varför ska jag stå här och jobba? Så jag ringde Niklas och frågade om han kunde hämta mig, och det gjorde han. Det känns dåligt av mig ändå. Snickarna där vi jobbar hade fixat varsin räkmacka till alla oss, men jag tackade nej till den. Kände mig inte alls pigg på att äta den där med massa majonnäs och allt. Men jag älskar räkmackor! Och det känns taskigt mot Henkan att dra ifrån jobbet sådär bara. Men jag har ju faktiskt ett eget val, som Niklas sa till mig, och jag måste tänka på mig själv också.
Så nu ligger jag i sängen och har precis läst massa bloggar. Frida Frigren, som jag för övrigt inte känner och aldrig har pratat med, fick en son i natt. Jätteroligt tycker jag! Hoppas att man får se den i skolan någon gång.

Ikväll blir det träning om jag blir piggare. 19:00-20:30. Helt OK tid att träna på. Men det brukar vara ganska flamsigt på dom träningarna, och jag blir ALLTID kissnödig på uppvärmningen. Helt sjukt, varenda gång verkligen.

Nu ska jag lägga mig och vila.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Petra

sv: ja han har blivit fett konstig nu:s

liljebergs.blogg.se

2009-11-26 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0