Jajamensan!

Jag kom nyss hem ifrån Rimbo. Har varit där med mormor och hämtat Daniel och köpt godis. Såg skabbet sitta på Subway också, usch och fy!

Igår kväll sa mamma såhär "Kolla mina magrutor!", dom syntes inte men dom kändes. Hon har verkligen blivit seriös med sin träning. Hon går på friskis tre gånger i veckan, gymmar ibland och är ute och går klockan 6 varje vardagsmorgon. Jag tycker iallafall att hon är jätteduktig :)

Nu ska jag kolla lite på datorn, och sen ska jag och Niklas åka till Norrtälje.
Träning ikväll till 19:30 och sen blir det hem och kolla på Idol. Niklas stannar i Norrtälje för han ska kolla på hockey och sen ska han ut med några kompisar.

Skriver nog senare,
Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0