Jag är så otroligt trött på det här nu

Förlust igen.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag är helt tom på ord. Vi förlorade. Mot Önnered. Vi som skulle vinna mot det här laget! Vi bara skulle vinna.
Jag förstår inte ens varför vi inte lyckas. Jag har mina egna idéer om hur vi ska spela, men det är tränarna som bestämmer.

Nu väntar vi på att alla ska komma på bussen, och sen ska vi åka till något ställe och äta. Denna gång inte på Donken som vi alltid ätit på. De vuxna och vissa spelare har tröttnat och vill äta normal mat.

Hoppas ni andra haft en bra dag, för det har inte jag!

Kan också tillägga att domarna var helt bedrövliga. Man ska inte skylla på domarna, dom avgjorde inte matchen. Men dom dömde väldigt ojämnt!

Kommentarer
Postat av: Boyen

Det går säkert bättre nästa gång! :)

2009-11-28 @ 23:18:13
URL: http://boyen.blogg.se/
Postat av: salina

dom sög..

2009-11-29 @ 13:28:35
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0