I skolan lär vi oss Farmville

Det är ungefär så det är. Det enda vi har gjort, i stort sett, i skolan under två veckors tid, är att ha spelat farmville. Nu sitter vi i klassrummet utan lärare och spelar farmville. Eller jag och Micke gör det iallafall. Emma S jobbar med deras redovisning, och Repan tittar på och gör ingenting med armarna i kors. Dom andra vet jag inte vad dom gör med sina datorer. Göran tyckte iallafall att redovisningen jag skrivit var bra, och att powerpointpresentationen var jättebra. Så jag antar att jag inte behöver göra något mer. Dom andra i min grupp är inte här nu, eller Lollan var här imorse till klockan 10 och nu vet jag inte vart hon tagit vägen. Eli har inte varit här på hela dagen.

Om en halvtimme ska vi gå och äta iallafall. Kebabpytt blir det. Det är ganska gott faktiskt.
Jag slutar efter tre någon gång idag, då ska jag vänta på Niklas som har utvecklingssamtal och sen tar vi oss hem till mig på något sätt.
Ingen träning ikväll. Rätt skönt faktiskt. Behövs en vilodag nu känner jag.

Nu ska jag fortsätta spela farmville.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0