Hit och dit

Imorse ringde Niklas alarm 06:10. Jag låg kvar för mitt alarm skulle ringa 06:30. Skönt att ligga kvar när han får gå upp ;) Sen 06:16 får jag ett sms där det står att jag kan sova vidare och jag blir hämtad 08:00 istället för 07:00. Woho!
Efter en stund kommer Niklas och lägger sig i sängen igen och säger att han som han skulle jobba med idag ringde och sa att han skulle följa med sin fru till sjukan, så Niklas är ledig idag (IGEN!). Skönt för han!
Nu för ungefär 10 minuter sen fick jag ett till sms där det stod att han jag jobbar med blir ännu senare, så han ska försöka komma hit till 08:30. Och nu kommer jag inte kunna somna om igen så jag sitter uppe vid datorn istället.

Träningen igår då. Den gick faktiskt bra, även fast jag var helt slut efter att vi hade sprungit 15 gånger i backen utanför. Pjuh.. Träning igen i Norrtälje på onsdag!

Jajja, ni får ha det så bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0