Herre min Gud.

Jag vet inte vad som händer. Jag vet inte vad som händer med laget. Jag vet ingenting.
Vi spelade så jävla dåligt första 8 minuterna, 1-9 låg vi under med. Sen drog vi ikapp och låg under med 2 bollar bara. 2! Första halvlek slutade iallafall med att vi låg under med 3, och hela laget var taggade till 1000.
Vi bestämde oss för att forsätta som vi gjorde dom sista 18 minuterna i första halvlek, och alla var överens. Domarna blåste igång andra halvlek, och den starta precis som första halvlek, 1-9. Riktigt dåligt alltså. Kärra gjorde mål på mål och vi fick inte tag i dom, och vi satte heller inte våra egna lägen. Vi jobbade inte tillsammans, och inte heller för varandra.
Kärra hade ett mål, och det var att göra minst 35 mål. Dom gjorde 45. Vi hade ett mål, och det var att göra två bra halvlekar. Vi gjorde nästan en hel bra halvlek.

Ja, vi förlorade med 26-45. 19 bollar, och det är aaaalldeles för mycket. Skitsamma.

Nu sitter vi på bussen och ska hitta någonstans att äta. Det blir nog Donken som alltid låter det som, även fast alla inte vill äta där.

Vi är väl hemma vid 2-3 någongång. Niklas hämtar mig i sin nya fula bil. Snällt av honom!
Nu måste jag skörda mina morötter på farmville.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0