Happy day

Jag åkte hem med mamma idag. Innan vi åkte hem så handlade vi massvis med mat.
När vi kom hem så stod maten på bordet, falukorv med stekt potatis. Mums var det! Direkt efter maten så gick jag in på Niklas farm och harvestade hans tomater. Efter att jag hade gjort det gick jag in på min egna farm och harvestade mina röda tulpaner. Haha, vilken tönt man är asså... Men det är kul kan jag lova!

För ungefär 10 minuter sen kom pappa till mig och gav mig först ett paket där min klänning låg i. Sen ett till paket där skolkatalogen låg i. Jag är faktiskt missnöjd med skolkatalogen. Alla kort på 3orna på byggprogrammet är jättedåliga. Ljusa och fula..
Klänningen då. Den var lite krånglig att stänga, men jag fick på mig den iallafall. Känner att den är lite trång just nu efter att ha ätit precis, så jag hoppas att magen ska dra in sig lite så jag inte får svårt att andas. Haha.

Nu ska jag kolla igenom hela skolkatalogen, och sen ska jag städa upp på rummet.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Petra

åkte hem till mamma? bor inte din mamma o pappa tillsammsn?

2009-11-10 @ 12:59:33
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Petra

åkte hem till mamma? bor inte din mamma o pappa tillsammsn?

2009-11-10 @ 12:59:37
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0