Good night my friends!

Nu har jag och Niklas kollat på en film. 9 hette den. En animerad film som handlade om små varelser typ. Den var helt OK. Till filmen åt vi chipsen, gurkan och dippen som vi köpte innan. Mmmmmm Supergott!

Jag hade tänkt gå och borsta tänderna och sen hoppa i säng, är jättetrött faktiskt. Sen ska jag säga såhär, att jag har nästan i hela mitt liv bara borstat tänderna på morgonen. Någon gång ibland har jag borstat både morgon och kväll. Men det jag ska komma till är att jag har tänkt till, och kommit på att jag ska ju ha mina tänder i hela mitt liv. Dom ska jag äta med och allt! Så nu har jag börjat borsta både morgon och kväll :) BRA!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0