God morgon God dag God kväll God middag

Vi tar allt på en och samma gång.

Idag vaknade jag vid halv 10 ungefär. Jag var så himla kissnödig så jag kunde inte sova längre. Så jag gick in och gjorde mitt, sen gick jag ut igen och satte mig vid datorn.
När Niklas vaknade gick vi in och åt frukost, och sen gick jag och duschade. Efter att jag hade duschat och klätt på mig ringde jag till Brenton och "bokade möte". Jag åkte dit direkt och pratade. Han är verkligen toppenbra på att prata med människor, och man förstår hur han menar med saker och ting. Alla borde ha en alldeles egen Brenton!
När vi hade pratat klart så visade han mig runt i sitt hus. Det var enormt! Hur många rum som helst och jättefint var det. Skulle lätt kunna bo där.

Sen åkte jag iallafall hem. Niklas låg fortfarande i soffan, precis som han gjorde innan jag åkte. Vi käkade lite och nu har jag precis putsat fönster ute på rummet och tagit hand om massa tvätt. Niklas står ute och tvättar swiften. Så nu blir det fräsch och fin ;)

Träning ikväll. 19:50-22:00. Fortfarande lika drygt med sena träningar... Speciellt när man ska upp tidigt imorgon och jobba! Skönt att det är sista veckan, så man får komma till skolan och träffa alla igen. Och sen är det ju inte långt kvar till jullovet heller. Iofs ska jag jobba 7 dagar på lovet, men det gör inte mig något för jag behöver verkligen pengar! Känner mig så himla fattig just nu. Och det blir ju inte bättre utav att man måste köpa massor med julklappar heller..

Shit the same, nu ska jag göra något vettigt.
HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0