För mig är det här skrot

Nu har vi varit uppe hos Stefan och jag har fått sett Niklas nya älskling. Om jag ska säga vad jag tycker, så tycker jag att jag är snyggare än det där skrotet. Höhö!







Nu sitter iallafall jag och väntar på att mina grapes och pineapples ska bli klara på farmville, och Niklas spelar guitarhero.
Vi tittade på en hyffsat bra film tidigare idag, Asylum.

Senare ikväll kanske vi tittar på någon mer film, vi får se!

Imorgon ska jag och Niklas tvätta fönster här hemma, och senare på dagen ska jag träffa Brenton och prata lite med honom. Brenton är våran mentala tränare, och alla spelare ska ha individuellt möte med honom. Jättebra tycker jag!

HEJDÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: denice

HAAH, hemligt! ;) har du och niklas flyttat ihop?! ;D

2009-11-22 @ 21:47:21
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0