En trött dag

Vi kom till Rimbo 02:00 i natt. Niklas hämtade mig där, och vi skjutsade även hem Soffipropp och Pet.
Halv 3 var vi hemma i Edsbro, och då blev det snark direkt. Fy bubblan så trött jag var.
Vaknade 09:22 imorse, fattar inte att jag inte kan sova längre. Gick iallafall upp och åt frukost och kollade lite på datorn. Sen fixade jag och Elin julklapp till mormor. Jättebra blev det! En fotobok med massa bilder från när hon fyllde 75. Vi tror att hon kommer uppskatta den väldigt mycket :)

Sen åkte Niklas iväg med pappa och Stefan till Norrtälje för att hämta sin bil som gick sönder igår (!). Alltså den bilen han köpte igår.. Verkar som att det var något knas med snubben han köpte den av. Menmen, det är hans problem! Jag tycker ju ändå att bilen är ful så för mig spelar det ingen roll att den går sönder :P

Nyss så beställde jag julklapp till mamsen också. Jag hade rabattkupong på en sida så jag beställde därifrån. Jag är inte säker på om mamma läser min blogg, så jag tänker inte skriva vad jag beställt och vart ifrån.

Ikväll var det tänkt att jag och Niklas skulle gå på New Moon, men vi avbokar det. Båda är så himla trötta så vi stannar hemma och tar en myskväll istället :)

Ha en bra daaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0