Det var som det brukar vara

Jag vart kissnödig på uppvärmningen, och det var lite småflamsigt en stund på träningen.

Annars gick träningen bra. Vi tränade på det vi brukar göra, och det är träning imorgon igen i Norrtälje. Laget tills på lördag ser som vanligt ut förutom att Tove spelar istället för AK, Steffi är sjuk och Fanny är sjuk.
Hoppas att vi ska kunna vinna ändå även fast vi har sjuklingar osv!

Imorgon ska jag inte jobba. Känns bäst så. Jag ska passa på att göra massa andra nödvändigheter som behövs här hemma. Kanske beställa lite fler julklappar? Buh, mina pengar sinar..

Ha det bra och God natt!

Kommentarer
Postat av: robinho

är det borta eller hemma match? :p själv åker man på takida i hovet ;)

2009-11-27 @ 11:24:30
URL: http://digit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0