Det gör ont

Hejj

Jag är hemma från jobbet, har så himla ont i min hand. Vet inte vad jag har gjort, tror att jag är överansträngd kanske. Det gör ont så fort jag gör någonting med den, till och med när jag drog av mig täcket imorse.
Så vi får se hur det blir med träningen ikväll. Kanske drar till och fysar lite. Det är ju högerhanden jag har ont i så jag lär ju inte kunna skjuta eller passa någonting med den.

Vi är iallafall i Arninge och jobbar. Renoveringsarbete. Ganska drygt.. Måste spackla upp alla väggar och sen ska vi måla det. Så i två dagar har jag rollspacklat en himlans massa.

Nu ska jag kolla facebook och lite sånt.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: denice

när lila alicia har hittat sin sladd till din kamera ;D haha

2009-11-12 @ 06:51:02
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0