Det blev sent, men också tidigt

Ja, men det visste ni ju redan. Jag blev hämtad 08:30 imorse :P

Vi åkte till Rösa och spacklade tre rum, sen åkte vi vidare till Arninge och gjorde klart och städade av allting där. Och sen åkte vi hem. När jag kom in i lägenheten låg Niklas fortfarande i sängen och kollade på film. Jag hoppade ner och la mig bredvid och somnade. När jag vaknade hade jag dreglat ner hans tröja, haha! Sen fixade jag lite på farmville och sen skjutsade Niklas ner mig till naprapaten.
Jonas, naprapaten, sa att allt såg mycket bättre ut och att jag var mycket mjukare i både rygg och nacke. Alltså har mina övningar givit resultat, vilket är jättebra! Men fortfarande känner jag exakt samma känsla när jag vrider på huvudet åt ett visst håll..

Nu har jag och Niklas precis ätit köttisar och mackisar. Mums! Vi har också handlat chips, gurka och dip som vi ska äta ikväll :) Vi brukar göra så rätt ofta, köpa gurka och morötter och dip och äta. Supergott och mysigt framför tvn!

Nu ska jag hjälpa Niklas att diska och plocka undan.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0