Det är tur att vi har varandra

Ni som inte vet vad jag menar med rubriken, jag ska förklara för er.
Våran huvudtränare Micke Sahlberg har hoppat av som tränare för oss. Han har själ som vi accepterar och han gör det för sin egen skull och för våran skull. Det handlar ingenting om att vi ligger sist i serien.
Så nu är det Helene, Madde och Patrik som vi har bakom oss.

Sen kom jag på en sak i natt. Vi hade ju teambuilding igår, och då fick jag tanken igår när jag skulle sova att jag kanske skulle ta och skriva någonting här om tre personer varje dag. Skriva vad jag uppskattar med dom.

Nu måste jag faktiskt skynda mig på, ska åka äckelvolvon med Niklas till skolan nu.
Och idag fyller min mamma 46 år, så ikväll ska vi uppvakta henne :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0