Det är alltid lika skönt att sluta tidigt

Imorse skulle ju jag bli hämtad 07:45, det skrev jag ju tidigare. Jag blev hämtad 08:15. Så jag hann med att mysa lite med min älskling innan jag blev hämtad :) Han jobbar inte för han har någon krucks i ögonen, så han är svullen och så.

Vi åkte iallafall till Arninge imorse och spacklade och målade lite. Sen åkte vi till Fågelsången och målade ett fönster. Eller Henkan målade och jag tittade på. Efter det åkte vi till ett rosa hus i bergsbacken och jag fick spackla taket där. Och nu sitter jag här. Mycket trevligt måste jag säga!
Niklas är i Edsbro och hämtar ett par shorts till mig, så han borde komma hem snart tror jag.

Träning ikväll, 19:20-21:30. Jag tränade ju inte i måndags, så det ska bli kul att komma ner på golvet.

Har inte mycket mer att säga,
Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0