Bläblä!

Jag mådde illa imorse, så jag stannade hemma från jobbet. Usch, att ha ont i magen och må illa måste vara det värsta som finns nästan.

Jag kollade iallafall på Vakna med the Voice imorse. Det är faktiskt ganska kul. Idag gästades som av Olle Waller. Han är ganska snuskig egentligen tycker jag, men ändå ganska rolig. Och ni som vet vem Olle Waller är förstår ju vad dom pratade om också!

För att vara snäll mot min pojkvän, så har jag frågat runt lite efter en bakaxel till en volvo 740 årsmodell 86. Han behöver en sån för att kunna laga sin bil.
Så vet ni någon som har en bakaxel till en VOLVO 740 ÅRSMODELL 86 så kan ni ju säga till! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0