At school, again.

Vi har precis ätit lunch, det var köttbullar och mackaroner med brunsås. Är maten god i skolan? Jag tycker att dne är hyffsad, den går att äta iallafall.
Vi hade svenska första timmen och då gjorde vi klar våran redovisning som vi ska ha på fredag. Efter den lektionen kollade vi på en film om förintelsen. Vi ledsnade ganska snabbt på den så efter ungefär 20 minuter satt alla med varsin dator istället.
Om 4 minuter börjar samhällskunskapen och då ska jag fortsätta med powerpointpresentationen som jag började på förra veckan. Jag behöver ju inte räkna med att jag får någon hjälp från dom andra i min grupp, för det fick jag inte förra veckan iallafall. Lagom kul!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ronya

håller med mycket roligare att läsa om folk kommenterar!



varför tror du jag tröttnat på att skriva? :P haha

2009-11-02 @ 12:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0