Tors. 7 maj

Hej!

Idag gillar jag:
Vädret
Att jag är ledig
Att det är möte ikväll + fysträning
Att jag har packat klart till barnens ö

Idag gillar jag inte:
Att jag är sjuk
Att jag ska till skolan och göra körkortsprov
Att jag är sjuk så jag kan inte vara med på fysträningen

Hur mycket otur kan man ha på en skala? Min otur går utanför den där jävla skalan.
Varför blir jag sjuk nu? Nu när försäsongen drar igång och jag verkligen vill vara med på alla fysträningar och bygga upp mig ordentligt inför hösten som kommer.
Fan asså..
Och jag är rädd för en sak också. Att tjejerna i laget inte tror på att jag är sjuk, och att dom kanske skulle snacka skit om mig för att jag inte tränar. Jag är alltid rädd att folk ska snacka skit om mig.

Aja. Jag och Niklas ska ta 11:47 bussen till Rimbo och sen byta till Norrtälje. Vi börjar inte förens 14:10 så vi tänkte gå på stan en stund och jag ska köpa två t-shirtar på JC hade jag tänkt.
Hoppas verkligen att jag klarar provet. Jag pluggade asmkt för typ 1½ månad sen (då provet egentligen skulle vara), men nu har jag inte öppnat boken sen dess.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0